Pomoc
Pomoc

Witamy w Centrum Pomocy / Konto w HubRecruiter

Oto najczęściej zadawane pytania dotyczące usług HubRecruiter. Jeśli masz dodatkowe pytania skontaktuj się z nami.

Weryfikacja

Jak długo trwa weryfikacja konta?

W chwilę po dokonaniu rejestracji otrzymasz wiadomość e-mail, z adresu noreply(@)hubrecruiter.pl, zawierającą link do aktywacji konta. Kliknięcie spowoduje, że Twoje konto zostanie zweryfikowane.

Jakie są kroki aktywacji konta?

Po udanej weryfikacji konta, kolejnym krokiem, aby w pełni aktywować konto w HubRecruiter, jest dokonanie płatnosci wg wybranego planu (subskrybcja miesięczna lub roczna). Po dokonaniu płatności otrzymasz e-mail z potwierdzeniem aktywacji konta.

Co zrobić, jeśli nie mam maila z linkiem aktywacyjnym?

Jeśli po rejestracji konta nie pojawila się wiadomość od nas w Twojej skrzynce odbiorczej, należy sprawdzić folder SPAM. Jeśli i tam nie ma od nas wiadomości, zapraszamy do kontaktu bezpośredniego: kontakt(@)hubrecruiter.pl Pamiętaj również, że zawsze możesz zalogować się danymi podanymi przy rejestracji do swojego konta i wybrac opcje "wyślij ponownie link aktywacyjny".

Płatności

Jakie są formy płatności?

Płatności za subskrybcję w HubRecruiter można dokonać za pomocą przelewu eletronicznego, przelewu tradycyjnego oraz przy użyciu karty płatniczej. Płatności obsługuje PayU.

Czy moje konto odnawia się automatycznie?

W chwili obcnej należy dokonywać płatności każdorazowo przed zakończeniem okresu ważności konta. W panelu po zalogowaniu zauważysz licznik z ilością dni do zakoczenia subskrybcji. Przed wygaśnięciem konta dostaniesz również od nas e-mail z przypomnieniem.

Kiedy otrzymam fakturę za płatność?

Faktury za płatność wystawiane są zawsze do 5-go dnia każdego miesiąca. Dokument otrzymasz od nas drogą mailową.

Czy mam wgląd do historii płatności?

Oczywiście. Zaloguj się do panelu i przejdz do zakładki "Płatności". Masz wgląd do wszystkich dokonanych płatności.

Jak sprawdzić termin końca subskrypcji?

Licznik pokazujący liczbę dni pozostałych do zakończenia subskrypcji znajduje się po prawej stronie po zalogowaniu w panelu HubRecruiter, a także w zakładce "Ustawienia konta". Przed wygaśnięciem subskrypcji otrzymasz od nas również e-mail z przypomnieniem.

Co dzieje się z kontem, gdy nie zostanie opłacone w terminie?

Gdy subskrypcja nie zostanie opłacona na czas, Twoje konto będzie nieaktywne, a dodane za pośrednictwem panelu HubRecruiter oferty przekształcą się w ogłoszenia standardowe. Ogłoszenia te zostaną widoczne, natomiast dane Twojego profilu będą nieaktywne. Zawsze możesz do nas wrócić i aktywować na nowo swój panel.

Przedłużanie usług

Kiedy mogę przedłużyć subskrypcję?

Przedłużenie ważności konta odbywa się poprzez dokonanie płatności za kolejny okres rozrachunkowy. Płatności możesz dokonać w dowolnym momencie, gdy masz konto aktywne, a także po wygaśnięciu usługi.

Czy mogę wybrać plan roczny podczas trwania niższego planu?

Oczywiście. Warto też zauważyć, że zarówno subskrypcja miesięczna jak i roczna posiadają dokładnie te same funkcjonalności. Dokonując płatności za subskrypcję roczną, otrzymujesz aż 2 miesiące gratis!

Ważność konta

Czy po wygaśnięciu konta mogę korzystać z serwisu?

Brak dokonanej w terminie wpłaty za przedłużenie subskrypcji uniemożliwia Ci korzystanie z funkcjonalności panelu. Możesz jednak zalogować się, aby zarządzać płatnościami i aby opłacić na nowo subskrypcję.

Ile mam czasu na ponowną aktywację konta?

Nigdy bez Twojej wiedzy nie usuwamy danych osobowych, które zostały wprowadzone w panelu. Nie limitujemy czasu powrotu do serwisu, aby go reaktywować. Płatności za nową subskrypcję możesz dokonać kiedykolwiek, nawet gdy Twoja usługa wygaśnie.

Czy moje dane będą na trwałe usuniętę po zakończeniu subskrybcji?

Twoje dane zostaną zachowane do czasu, gdy sam zdecydujesz się je usunąć. Podczas trwania subskrypcji, możesz przejść do Ustawie konta i wybrać rezygnację. Po wygaśnięciu ważności konta możesz skontaktować się z nami z prośbą o usunięcie Twoich danych.

Finanse

Gdzie znajdę listę płatności?

Lista płatności znajduje się w zakładce "Płatności" w ustawieniach Konta. Posiadasz wgląd w pełną historę dokonanych płatności.

Gdzie znajdę fakturę za dokonaną płatność?

Faktura za dokonaną płatność zostanie wysłana do 5-go dnia każdego miesiąca na adres e-mailowy podany przy rejestracji. Pamiętaj, aby uzupełnić dane do faktury w zakładce "Ustawienia Płatności". Gdy dane będą niekompletne, faktura nie zostanie wystawiona.

Rezygnacja

Kiedy mogę zrezygnować z konta?

W każdym momencie po dokonanej rejestracji możesz zrezygnować i poprosić nas o usunięcie danych. Gdy masz aktywne konto, możesz przejść do ustawień konta i wybrać rezygnację. Po wygaśnięciu ważności konta możesz skontaktować się z nami z prośbą o usunięcie Twoich danych.

Czy otrzymam zwrot za wcześniejszą rezygnację?

Z przyczyn księgowo-technicznych nie masz możliwości zwrotu za dokonaną wpłatę niezależnie czy dotyczy ona subskrypcji miesięcznej czy rocznej. Twoje konto wygaśnie więc automatycznie, gdy subskrypcja zakończy się bez przedłużenia na kolejny okres rozrachunkowy.

Używamy plików cookie, aby analizować ruch na tej stronie i optymalizować ją pod kątem wygody użytkownika.