Pomoc
Pomoc
Powrót

Co dzieje się z kontem, gdy nie zostanie opłacone w terminie?

Gdy subskrypcja nie zostanie opłacona na czas, Twoje konto będzie nieaktywne, a dodane za pośrednictwem panelu HubRecruiter oferty przekształcą się w ogłoszenia standardowe. Ogłoszenia te zostaną widoczne, natomiast dane Twojego profilu będą nieaktywne. Zawsze możesz do nas wrócić i aktywować na nowo swój panel.

Jeśli masz dodatkowe pytania skontaktuj się z nami.

Zobacz również:

Jaki jest koszt dodawania ogłoszenia?

Publikacja ofert jest zawsze bezpłatna. Podobnie jak wszystkie możliwe opcje typu podbijanie, klonowanie, edycja ogloszeń.

Czym jest promowanie ogłoszeń?

Promowanie ogloszeń to idealny sposób na wyróżnienie oferty sposród innych. Wybierając tę opcję, Twoje ogłoszenie pojawi się na stronie głównej serwisu, w którym zostało opublikowane oraz na górze wyniku z kategoria w danej branży. Dodatkowo zostanie opublikowane w naszych serwisach social media.

Czy mogę przyjmować aplikacje bezpośrednio na mój adres e-mail lub link zewnętrzny?

Publikując ofertę pracy masz możliwość wybrania sposóbu otrzymywania aplikacji. Należy pamietać jednak, że wybierając inną metodę otrzymywania aplikacji Kandydatów niż formularz kontaktowy (podstawowy, rozszerzony), aplikacje nie będą widoczne w Twoim panelu HubRecruiter.

Czy mogę filtrować przysłane aplikacje?

Oczywiście. Niezależnie z jakiego serwisu odpowiedź Kandydata została przysłana, posiadasz jedną listę Kandydatów z możliwością dokładnej fitracji np. wg branży, czy tez własnej oceny Kandydata.

Czy mogę przekierować moją domenę internetową na mój profil?

Tak, i jest to doskonała metoda dla firm chcących posiadać profesjonalną wizytówkę www z listą aktualnych ogłoszeń o pracę i najważniejszymi informacjami o firmie. Panel HubRecruiter umożliwia Tobie bardzo prostą metodę zarządzania treścią i wyglądem Twojej strony profilowej.

Używamy plików cookie, aby analizować ruch na tej stronie i optymalizować ją pod kątem wygody użytkownika.